Vrácení zboží a reklamace
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Chcete vrátit zboží zakoupené na e-shopu Chapito studio?
-
Připravte zboží k vrácení – Je nutné, aby bylo nepoužité a dobře zabalené s kompletním obsahem balíčku. Přiložte fakturu, kterou jste obdrželi v e-mailu (ke stažení v e-mailu s předmětem Objednávka potvrzena).
-
Pokud jste platili na dobírku, připište číslo účtu pro vrácení peněz.
-
Pošlete balíček na adresu Zásilkovny:
Jana Farková
ID pobočky Zásilkovny: 28933 (Koterovská 120, Plzeň, Potraviny Enapo)
info@chapitostudio.cz
+420 728 791 989Zásilku zašlete do 14 dnů od přijetí zboží. Dle čísla zásilky zjistíte, zda jsme zboží převzali.
Jak získáte peníze zpět?
Peníze vám vrátíme nejpozději do 14 dnů po přijetí zboží, a to převodem na účet nebo zpět na kartu, podle způsobu původní platby.
Podrobnosti najdete v obchodních podmínkách. Potřebujete-li pomoc, kontaktujte nás na info@chapitostudio.cz nebo +420 728 791 989.
REKLAMACE
Pokud máte reklamaci:
-
Zabalte zboží a přiložte fakturu, kterou jste obdrželi v e-mailu (ke stažení v e-mailu s předmětem Objednávka potvrzena).
-
Napište stručný popis vady a upřednostňovaný způsob vyřešení reklamace.
-
Pošlete balíček na adresu Zásilkovny:
Jana Farková
ID pobočky Zásilkovny: 28933 (Koterovská 120, Plzeň, Potraviny Enapo)
info@chapitostudio.cz
+420 728 791 989
Podrobnosti najdete v našich obchodních podmínkách. Pro další informace nás kontaktujte na info@chapitostudio.cznebo +420 728 791 989.